Στο Κοργιαλένειο Μουσείο απόκεινται δύο προσωπογραφίες, έργα του μεγαλύτερου Έλληνα ζωγράφου του εικοστού αιώνα, του Κωνσταντίνου Παρθένη. Πρόκειται για δύο προσωπογραφίες, μία αντρική πρώιμο έργο του, και μία γυναικεία από τη δεκαετία του Τριάντα. Ο Κωνσταντίνος/Κωστής Παρθένης γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου το 1878 και πέθανε στην Αθήνα στις 25 Ιουλίου 1967. Με την Κεφαλονιά συνδέθηκε μέσω του γάμου του με την Ιουλία Βαλσαμάκη, μουσικό και αοιδό, κόρη του δικηγόρου και επανειλημμένως βουλευτή Κεφαλληνίας, Νικολάου Βαλσαμάκη από την Πεσσάδα. Για τον λόγο αυτό προσεισμικά σώζονταν έργα του στην Κεφαλονιά, τα οποία είτε χάθηκαν κατά τους σεισμούς 1953 είτε σήμερα λανθάνουν.
Από μαύρο βάθος αναδύεται η μορφή νεαρού άντρα με επίσημη στολή. Παριστάνεται μέχρι το στήθος κατά τρία τέταρτα προς τα αριστερά ως κίνηση που προσδίδει ενεργητικότητα στη μορφή, η οποία συμφύρεται με το βάθος και μόλις διακρίνεται αριστερά η καθοδική λοξή γραμμή του ώμου. Το πρόσωπο είναι ζωηρό με ατομικά χαρακτηριστικά: έντονα σκούρα μάτια που στρέφονται προς τα δεξιά ως προς τον θεατή και κοιτάζουν μακριά, καλογραμμένη μύτη, φαλάκρα μπροστά, τσιγγελωτό μουστάκι. Το φωτεινό πρόσωπο σε έντονη αντίθεση με το μαύρο βάθος οριοθετείται από ένα κολλάρο (όρθιο γιακά) με χρυσαφί φυτικό κάσμημα, το οποίο συμπληρώνεται από τρία χρυσαφί κουμπιά. Ο Άγγελος Άννινος ήταν μέλος του διπλωματικού σώματος του ελληνικού κράτους. Είναι εντυπωσιακό το κεντημένο κόσμημα στον γιακά, το οποίο, σύμφωνα με το Αρχείο του Μουσείου μας, είναι ακριβώς ίδιο με εκείνο της στολής του Παύλου Φωκά, ο οποίος ήταν μέλος της Ιονίου Βουλής. Δεν διαθέτουμε φωτογραφία ούτε έχουμε εντοπίσει μέχρι στιγμής κάπου αλλού απεικόνισή της φορεσιάς του Φωκά για επιβεβαίωση.