Στο Κοργιαλένειο Μουσείο είναι πάμπολλα τα εκθέματα, τα οποία τεκμηριώνουν την άνθηση της γυναικείας χειροτεχνίας στο νησί, με κορυφαία δείγματα χειροτεχνημάτων και δαντελλών όλων των ειδών. Ανάμεσά τους βρίσκεται και ένας μικρός πίνακας λεπτεπίλεπτης τέχνης, φιλοτεχνημένος από φυσικές ξανθές και μαύρες τρίχες σε μεταξωτό ύφασμα. Σε υπόλευκο, λεπτό, μεταξωτό ύφασμα και μέσα σε ελαφρά ελλειψοειδές πλαίσιο, αποδίδεται γυναικεία μορφή σαν να ίπταται, με ανεμίζοντα φορέματα και μαλλιά, να κρατεί το κέρας της Αμαλθείας. Στο κάτω μέρος η παράσταση κλείνει με δύο ανθισμένα κλωνάρια. Μέσα σε ταινία γύρω από το κεφάλι της φέρεται η επιγραφή στα Γαλλικά: SANTE ET BONBEVR. Στο τετραμερές πλαίσιο περιελίσσονται λεπτά κλαδιά ανθισμένα. Κάτω δεξιά κοντά στο πλαίσιο η χρονολογία και η υπογραφή: 1885 Α. Moscopoulou.
H Αναστασία Μοσχοπούλου, άγνωστη από άλλη περίπτωση, κέντησε, καλλίτερα ζωγράφισε, με μαύρες και ξανθές γυναικείες τρίχες μια παράσταση με την οποία εύχεται υγεία και ευημερία στη δεκατριάχρονη τότε και όχι δεκαεξάχρονη, όπως αναγράφεται στο σημείωμα που έχει προστεθεί, φίλη της, Μαριγούλα Γκεντιλίνη (1872-1963), από το 1899 σύζυγο του Δημάρχου Σπύρου Κοσμετάτου και μητέρα του δωρητή Μαρίνου Κοσμετάτου. Η Αναστασία με δεξιοτεχνία και με περισσή ευαισθησία χρησιμοποίησε αντί για κλωστές τρίχες και συνέθεσε έναν πίνακα που παραπέμπει σε λεπτεπίλεπτα ασπροκέντια.